Una audiència pública és un mecanisme de participació a través del qual es té la possibilitat de rebre de l'administració municipal informació de les actuacions polític-administratives, així com presentar i debatre propostes amb relació a una determinada actuació pública i proposar a l'adopció de determinats acords. Es realitza de forma verbal, en unitat d'acte i al desenvolupament de la qual pot assistir-hi la ciutadania.
Aquesta audiència pública té la finalitat de presentar i d'informar sobre el pressupost de l'any 2024, amb aquest ordre en la sessió:
a) Presentació i exposició inicial per part de l’alcaldessa.
b) Respostes a les preguntes que s'hagin formulat prèviament per la Plataforma Decidim per Sant Adrià.
c) Durant la sessió es podran formular preguntes per escrit.
L'audiència té una durada prevista de 90 minuts, durant les quals es respondran el màxim de preguntes possible.
Com participar?
A partir del dia 22 de gener, teniu disponible el document resum del pressupost d'aquest any 2024, més un video explicatiu presentat per la Sra. Filo Cañete, alcaldessa de Sant Adrià de Besòs.
Es poden formular preguntes per dos vies:
1. Mitjançant la Plataforma Decidim per Sant Adrià a partir del dia 22 de gener.
Per fer preguntes cal tenir un perfil de persona usuària a Decidim per Sant Adrià. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se).
Les preguntes es podran formular fins al dia 31 de gener. També podeu adherir-vos a una pregunta formulada per una altra presona o deixar comentaris.
2. Presencialment a la sessió de l’audiència.
Per motius d’aforament, cal la inscripció prèvia a la sessió, mitjançant el botó "Unir-se a la trobada". Cal estar registrat a la Plataforma (consulta com registrar-se).
Les preguntes es formularan per escrit i es recolliran a la mateixa sala.
Es prega correcció en totes les preguntes, així com entre les converses dels participants. No s’atendran aquelles preguntes que continguin insults o comentaris ofensius.
Com i quines preguntes es respondran?
A la sessió de l'audiència, l'alcaldessa, amb el suport del seu equip, respondrà totes aquelles qüestions relacionades amb el tema de la trobada.
Les preguntes que no corresponguin amb el contingut de l'audiència, es respondran per altres vies.
A partir del dia 12 de febrer, tant les preguntes formulades en format digital com les recollides a la sala es publicaran a la plataforma amb la indicació del minut d’emissió a on s’ha donat resposta.
No pots assistir a l'audiència?
Si no pots assistir a la sessió, la podràs visualitzar en streaming. En aquest cas no cal registrar-se.
Compartir