Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Se está evaluando esta propuesta

Al pla estratègic s'incorporarà, dins de l'apartat de millora ambiental, un apartat que faci referència a reduir l'impacte de les infraestructures en l'entorn urbà, en el sentit de que l'Ajuntament treballarà amb les administracions titulars de les infraestructures per reduir el seu impacte en l'entorn residencial immediat, impulsant, entre d'altres, mesures de millora de la connectivitat de les rondes amb la ciutat per reduir els desplaçaments de trànsit pesant pel cas urbà.

La proposta d'afegir una nova sortida a la ronda no es pot plantejar dins de les actuacions del pla estratègic, ja que la seva execució no és competència municipal. tot i això, l'Ajuntament ho està treballant amb les altres administracions com l'AMB, impulsant el plantejament d'alternatives viàries, però la seva execució no depèn de l'administració local.

Millores Eix 2: triangle de la innovació (noves conexions amb vies ràpides)

Avatar: Carlos Canales Bonilla Carlos Canales Bonilla En evaluación

PERSONA/ENTITAT QUE PROPOSA: Carlos Canales

PROPOSTA/OPINIÓ: Noves connexions amb vies ràpides del polígon del Sot i 3 xemeneies; crear noves connexions de trànsit; evitar el augment de trànsit en barris com la Catalana

Amb la potenciació del triangle de la innovació no nomès pot quedar com a una voluntat de fer-ho. Es necessiten propostes i que aquest desenvolupament sigui sostenible i dins el marc del desenvolupament mediambiental i sostenible de l'eix 3. És per això que la millora de l'activitat econòmica i la potenciació d'aquesta (i més veient que el sector serveis i logístics estan augmenant molt en aquests espais) no pot esdevenir un problema a futur per la ciutadania. És veritat que aquests polígons estan envoltats de la trama urbanística i residencial i és per això que cal vetllar per reduïr al màxim els impactes a aquesta. El polígon del Sot, junt amb la nova zona urbanística de les 3 xemeneies faràn incrementar el trànsit de vehícles de nous ciutadans i d'empreses a la zona. Ara mateix, el barri de la Catalana (situat al mig del conflicte de les gran artèries de mobilitat + el riu) ja pateix el trànsit de vehicles pesats per l'av. catalana, que busquen una sortida des del polígon del Sot fins la ronda de dalt. Preveient un augment d'aquest transit per aquest punt (donat que suposo que l'Av. Maristrany es preten pacificar i per tant no serà el punt d'entrada i sortida principals), i sense que es planifiqui per on passarà, les conseqüències seràn nefastes per aquesta zona residencial. Per això és primordial establir per on passaran o realitzar una via de connexió més ràpida i eficient per tal de no generar tant d'impacte, a més de l'obligació d'utilitzar-la a vehicles pesats que entrin i surtin de la zona. Potser també estaría bé plantejar aquesta entrada i sortida amb el municipi vehí de Badalona, donat que el polígon també es connecta amb aquest municipi, tenint en compte aspectes més metropolitans, o bé, i directament, prohibir el pas de vehicles pessats per zones residencials, obligant-los a buscar altres vies alternatives.

JUSTIFICACIÓ: Els altres dos nodes del triangle estan relativament ben conectats amb entrades i sortides de grans vies d'accés, mentres que el polígon del Sot i les 3 xemeneies queden desconnectades i envoltades de zones residencials.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir